Série Crysis mě zaujala už od prvního dílu, který mě šokoval nejen grafikou, ale hlavně nádherným level designem a novými způsoby hraní. Tehdy hra neměla dohromady žádný příběh, ale vynahrazovala to atmosféra prozkoumávání ostrova Lingshan, který ukrýval něco děsivého, co terpve mělo vyjít na povrch. Vniknutí do lodě nebo závěrečný boj proti invazi ve Warheadu nabídly nádherný herní zážitek.

 

Od druhého dílu jsem proto očekával, že toho nabídne minimálně stejně, jako předchozí díl s datadiskem. Změna prostředí byla zajímavá, ale nakonec se ukázalo, že New York je spíš omezující. Tentokrát jsem si hru už tolik neužíval. Sephové se najednou proměnili v chodící vojáky, létající kovové stroje přeměnili na sephské bojové vrtulníky a snad kromě sonického děla, které bylo spíš dost otravné než zábavné, jsem nenarazil na žádné jiné jednotky. Omezující byly i naprosto nezajímavé postavy, neustálé plnění cizích rozkazů a vůbec celkové hraní, ve kterém se neobjevilo kromě konce nic, co bych si zapamatoval.

Později jsem si koupil knížku Crysis: Legie, která popisuje celý děj druhého dílu a navrch přidává spoustu různých poznatků. Zjistil jsem, že ten příběh je vlastně skvělý, ale vývojáři ho nebyli schopní vůbec podat a ani se o to nesnažili, což byla škoda.

Tagy: recenze, nedoceněné hry                            Žádný komentář

Dvojité snění

20.10.2013

Zdravím, dnes jsem se rozhodl napsat o zajímavém zážitku. Nevím, jestli se tu to přímo hodí, ale podle mě jsou tyto věci okolo lidské mysli hodně zajímavé a často tu píšu jen o projektech, tak ať je tu taky něco ze života .

Chtěl bych psát o dnešním snu. Sny mívám obvykle celkem často, několikrát jsem si je dokonce ve spánku uvědomil. Ale dnešní sen jsem měl poprvé, aspoň co si pamatuju.


Možná jste tento zajímavý stav zažili taky, myslím, že se mu říká False awakening - je to vlastně další sen, který se objeví už v existujícím snu. Vlastně takové 2. ponoření. Ale tento druhý sen byl jiný - proti jiným snům si ho dost dobře pamatuju (ten první si nepamatuju vůbec), protože jsem si jeho existenci uvědomil. Snad proto, že moje mysl nedokázala určit, kde jsem se nacházel před usnutím, protože takové místo ani neexistovalo. Takže jediné možné řešení bylo, že jde o další sen. Ale byl jsem v tu chvíli přesvědčený, že předchozí sen byla realita .

Tagy: lidská mysl, sny                            Žádný komentář

Zdravím, možná si pamatujete, jak jsem se o Vánocích zmínil o skvělém Euro Truck Simulátoru 2, který jsem dostal. Doteď je to jedna z mých nejoblíbenějších her, která se perfektně hodí na odreagování po těžkém dnu (teda hodila, dokud mně neodešla grafika, o které se zmiňuju už ve třetím článku po sobě). Potěšila mě informace, že autoři připravují celý datadisk/rozšíření Na východ!, které bude obsahovat spoustu nových měst z Česka, Slovenska i okolních států. Bohužel ale momentálně všechny peníze plánuju vložit do nové grafiky, takže jsem se obával, že si datadisk nebudu moct koupit.

Naštěstí se na webu Truckgame.cz objevila soutěž o právě tento datadisk. Soutěžilo se každý den, a díky menší účasti (kolem 50ti správných odpovědí denně) byla šance na výhru celkem vysoká. Samozřejmě jsem sázel na svoji zručnost v porušování pravděpodobnosti a stalo se, že jsem vyhrál (nejspíš i díky GreenManovi, který se zúčastnil a ovlivnil tak správné rozložení náhodného výběru ). Další ještě nepravděpodobnější zajímavostí je, že jsem vyhrál v den svých narozenin . Skoro to vypadá, jako by mě tento dárek poslali z nebe. K datadisku jsem dostal i Scania Truck Driving Simulator, takže mě musí mít nahoře hodně rádi

Ale protože je ETS2 hra založená na poklidné jízdě, během které člověk vychutnává okolní prostředí, chci s datadiskem počkat až na Vánoce, protože na nejnižší detaily to nemá smysl hrát. Ale možná vyzkouším Scania Simulátor.
Takže ve výsledku mně 3x stačila jako dárek jediná hra - minulé Vánoce plná verze, na narozeniny datadisk Na východ! a na vánoce si ho konečně zahraju

Tagy: štěstí, výhra, české hry                            Žádný komentář

Zdravím, dneškem jsem konečně dokončil poslední nejdůležitější části a můžu konečně spustit tento nový web. Tvorba nového webu byl taky důvod, proč jsem v posledních měsících nic nepsal, přesto, že jsem chtěl. Ale od začátku.

Když jsem se pouštěl do nového redakčního systému pro web, popřemýšlel jsem nad strukturou a tím, jak bude fungovat. Takže jsem vymyslel jakýsi systém pluginů, které by celý systém tvořily. Myšlenka byla dobrá, chvíli jsem se opravdu pokoušel takový systém programovat, ale během tvorby jsem zjistil, že mně chybí takové to zapálení pro detail, které cítím u tvorby her a hnal jsem se celou dobu jenom za rychlým dokončením.

Tagy: prázdniny, warped times, game design, webdesign                            Žádný komentář

Zdravím. Chtěl bych tu sepsat osud, který postihl moji grafickou kartu značky Nvidia. Částečně proto, abych ze sebe trochu dostal to nepochopení a znechucení a částečně, abych mohl včas varovat ostatní.

Příběh začíná v úterý velmi nenápadně - Windows na pozadí aktualizuje grafické ovladače na verzi 320.18, což mně dává vědět drobným upozorněním v listě. Poté si pouštím nové rozšíření Skyrimu, na který jsem dostal po dlouhé době chuť. Všechno běží, jak má, když najednou po několika hodinách hraní hra padla s nějakou chybou kolem NET frameworku. Tehdy jsem to připisoval pouhé náhodě nebo snad chybě ve hře, a nevěděl jsem, co všechno mělo po této chybě následovat. Možná, že v tuto chvíli by se dala celá situace zachránit bez trvalých následků.

Tagy: zkušenosti, nvidia, ztráta                            Žádný komentář

O čem píšu
14 game design 8 webdesign 7 warped times 4 tag_id1 3 životní otázky 3 minecraft 3 prázdniny 3 bouřky 3 neúspěch 2 zkušenosti
Další weby
 

 
 
 
Fantázia ako droga
Návštěvy

TOPlist

 
© 2011 - 2014 | Design, CSS, RS: Satik64