4 měsíce uplynuly od doby, kdy jsem se rozhodl pravidelně psát o vývoji mých her a ostatních zajímavostech. Z toho tak nějak vyplývá, že obnovení blogu jde dost ztuha Naštěstí jsem se konečně odhodlal situaci napravit, aspoň co se týká vývoje 3x64

Od posledního blogu se mi povedlo splnit všechny důležité úkoly v todo listu a hra je teď z velké části hotová. Poslední výzvou (kromě opravování bugů a dalšího ladění v následujících dvou měsících) byla onlina tabulka, kterou jsem spolu s úpravami UI dokončil včera. Příběh online tabulky je složitější, než se na pohled zdá, protože její původní verze byla hotová a funkční už dříve, ale bohužel jsem musel celý kód zahodit.

Tagy: 3x64,vývoj her                            Žádný komentář

V duchu mého závazku o obnovení blogu přicházím s dalším příspěvkem, tentokrát splním přání z minulého článku a přijdu s něčím z tvorby Překvapivě nejde o žádný ze dvou projektů, na kterém jsem pracoval minulý rok (to je remake prvního Warped Times a Hunger of Darkness), ale o hru úplně jinou.
 

Jak už jsem zmínil, minulý rok jsem rozpracoval 2 projekty, ale pořádně jsem zatím nepohnul ani s jedním. Remake prvního Warped Times vlastně už bezchybně funguje v Unity se vším potřebným (dokonce s funkčním buildem pro Android), ale celá hra stojí na mé lenosti vymyslet všechny potřebné levely a prostředí. Dal jsem si totiž za cíl pokračovat v tom, co výborně fungovalo ve třetím díle - udělat každý level a každé prostředí něčím jedinečné. A takhle hra stojí na 4. levelu a k dalším se nemůžu dopracovat . Mám v hlavě několik nápadů, ze kterých by hra šla poskládat, jenom mi nějak nejde to dotáhnout. Ale Warped Times mám hrozně rád, takže bych to vzdát určitě nechtěl.
 

Tagy: tag_id1, vývoj her, game design                            Žádný komentář

"Dnes je to téměř měsíc po vydání Warped Times." A taky 4 a půl roku od doby, kdy jsem tu napsal poslední příspěvek . S počátkem roku 2019 jsem se rozhodl dát si výzvu znovu oživit svůj starý blog, a nezabrání mně v tom ani skutečnost, že éra blogování už nejspíš skončila a internet dnes žije sociálními sítěmi a veškeré myšlenky se přesunuly na youtube a podobné populární servery. Snad právě proto jsem se rozhodl nezakládat žádný nový web a ani tento původní vystavovat redesignu - jeho vzhled připomínající doby minulé totiž skvěle podtrhuje moje rozhodnutí neopustit tuto formu sdělování zážitků a poznatků .
Tagy: tag_id1, život, praha, vývoj                            3 komentáře

logo_big2

Zdravím!

Dnes je to téměř měsíc po vydání Warped Times: Pres3nt. Proč píšu o této události až teď? Ve skutečnosti jsem si představoval vydání hry ve velkém stylu po boku svých spolupracovníků a pěkným příspěvkem na blog, věci se ale rozhodly jít jinou cestou. Všechno v závěru dopadlo trochu jinak a museli jsme se přizpůsobit a alespoň já se hodně naučil. Ale od začátku.

Tagy: tag_id1, práce v týmu, game design, vydání hry                            1 komentář

Zdravím, až dnes jsem se konečně dostal k sepsání druhého zápisu do vývojářského deníku Warped Times. Chtěl jsem tak udělat už začátkem letošního roku, ale stále bylo na hře co dělat. Dlouhou dobu bylo kolem Warped Times 3 informační ticho - je to způsobené i tím, že během vývoje hry pro nás jako vývojáře 4 měsíce neznamenají téměř nic, zatímco na druhé straně, hráčům tato doba přijde mnohem delší a často se vytratí podvědomí o hře - což nemusí být jenom špatně, protože doteď bylo vydání daleko

Začnu tou nejdůležitější zprávou, kterou jsem už naznačil - vývoj hry se pomalu blíží ke svému závěru. V tuto chvíli máme hotové téměř všechny příběhové levely a závěr hry. Z té obsahovější části zbývají dodělat filmové bonusy a několik levelů, které jsou zatím jenom na papíře a pak samozřejmě všechny dodatečné prvky jako achievementy, výzvy a bonusy, které mají za cíl už jenom zpestřit hratelnost a snad i prodloužit hráčovo snažení o další čas.
 
Když to teď shrnu, nejtěžší bylo překonat prostřední část vývoje, kdy se vývoj vlekl opravdu pomalu. Ale jsem rád, že se to povedlo, protože jak se stále víc blížil konec, chuti postupně přibývalo. I když už samozřejmě nedosáhla takové úrovně, jako na začátku . Ale skutečnost, že už se podařilo dotáhnout tolik věcí, člověku už nedá, aby to teď vzdal. Nad finálním soubojem jsem se celkem trápil, protože měl představovat vyvrcholení celé hry, ale nakonec se snad povedl. Minimálně je konečně takový, jaký si série zaslouží, protože oba předchozí slušně řečeno za moc nestály. I když je závěr hry možná trochu rychle ukončený. Naštěstí dodatečný závěr celé série může hráč odemknout v podobě posledního filmového bonusu, který bude celkem překvapivý, takže uvidím, jestli jsem vsadil dobře .
 

Warped Times 3 - Screen
 
Nakonec jsem vyřešil i licenci pro hudbu - podařilo se mně navázat spolupráci se skvělým skladatelem, takže bude mít hra vlastní nádherný soundtrack (obvykle nechávám hodnocení herních prvků na hráčích, u hudby ale udělám výjimku ). Otázkou zůstává dabing - je pravda, že každý mě přesvědčuje, abych ho do hry přidal (záleží i na spolupráci s dabérskými skupinami), ale bojím se, že jeho tvorba a vložení do hry by vydání příliš prodloužilo. Navíc by tu byla komplikace s anglickou verzí hry, u které bych nejspíš musel vydat verzi bez něj, protože velikost by byla zbytečně velká.
 
Abych vás ale zbytečně nenapínal, první trochu reálné datum vydání může být duben/květen tohoto roku. Bohužel do vývoje hodně zasahuje škola. Kromě těch klasických školních povinností (na které v poslední době celkem úspěšně kašlu - taky se mi to bohužel vrací ) jsem si vybral i jako maturitní práci z oboru ICT herní projekt. A aby toho nebylo málo, rozhodl jsem se k pro mě velmi odvážnému kroku - postavit hru v Unity enginu, který kvůli mně dokonce nainstalovali. O tomto projektu a mých začátcích v Unity ale ještě napíšu někdy příště ).
 
Budeme se snažit vydání co nejvíc dodržet, i proto, že už hra stála hodně úsilí a chtěli bychom se v týmu posunout zase do další tvorby, protože je pravda, že během tak dlouhého vývoje je celkem znát kvalitativní rozdíl nás všech - tím myslím, že někdy je vidět velký rozdíl například mezi posledními herními prostředími a začátkem. Těším se, až vám budeme moct kompletní hru nabídnout
Tagy: warped times, vývojářský deník, game design                            Žádný komentář

O čem píšu
14 game design 8 webdesign 7 warped times 4 tag_id1 3 životní otázky 3 minecraft 3 prázdniny 3 bouřky 3 neúspěch 2 zkušenosti
Další weby
 

 
 
 
Fantázia ako droga
Návštěvy

TOPlist

 
© 2011 - 2014 | Design, CSS, RS: Satik64
„Mít rád lidi a milovat lidi to je celé tajemství a snad jediný recept na štěstí.“ Jan Werich